ریپ کاپ

بهترین ها را با ما تجربه کنید...

ریپ کاپ

بهترین ها را با ما تجربه کنید...

ریپ کاپ

با عرض سلام خسته نباشید.
خیلی خوش آمدید.
مرجع بزرگ دانلود تا جایی که بتونه بازی و آهنگ زیبا براتون میزاره.
امید وارم بتونه رضایت شما بازدید کننده ها رو جلب و بتونه اوقات فراقتتونو پر کنه.
اگه لطف کنید نظر و نقد و انقادات در مورد مطالب به ما بگید خوش حال می شیم.
مرسی خوش بگزره.

محل تبلیغات شما

<
تبلیغات متنی
<
نویسندگان
دوستانی که مایل به تبادل لیتک با (مرجع بزرگ دانلود) هستند لطفا روی تبادل لینک کلیک فرمایند (تبادل لینک)

دانلود بازی جدید Stronghold Crusader II

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ب.ظ



دانلود بازی Stronghold Crusader II


                    Stronghold Crusader II | تاپ 2 دانلود


| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: 2014/09/23
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: 2.41 GB

معرفی بازی :

بازی استراتژیکی Stronghold برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ توسط Firefly Studios ساخته شد. این بازی با تمرکز بر گسترش حکومت از طریق جنگ و البته مدیریت جمعیت و منابع و اقتصاد توانست محبوبیت زیادی در بین استراتژی بازها کسب کند. محبوبیت این بازی، سازندگان آن را مجبور کرد که ادامه هایی نیز برای آن بسازند. Stronghold Crusader II جدیدترین عنوان از این سری می باشد که به تازگی برای کامپیوتر منتشر شده است. این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند.


جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…



تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows® XP/Vista/7/8 with latest service packs
Processor : Intel® Core™2 Duo 2Ghz or equivalent
Memory : 2 GB RAM
Graphics : NVIDIA® GeForce® 8800GT 512MB or AMD Radeon™ HD 2900XT 512MB or better
DirectX : Version 9.0c
Network : Broadband Internet connection
Hard Drive : 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows® Vista/7/8 64-bit with latest service packs
Processor : Intel® Core™ i5 or equivalent
Memory : 8 GB RAM
Graphics : NVIDIA® GeForce® GTX 460 1GB or AMD Radeon™ HD 5830 1GB or better
DirectX : Version 9.0c
Network : Broadband Internet connection
Hard Drive : 4 GB available space

 information2 copyقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود



download  دانلود پارت 1 : Direct Link 

download  دانلود پارت 2 : Direct Link 

download  دانلود پارت 3 : Direct Link 





ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

نظرات  (۴۵)

داداش ان نمیاد چتوری نصبش کنم

 

سلام من عاشق این بازیهای  صلیبی هستم منو برای دنلودش راهنمای کنید ممنون میشم هر 3 پارت را امتحان کردم نشد 

سلام جطوری دانلود میشه

 

سلام
من 3 تا فایل زیپ شده رو دانلود کردم
هر پارت برای خودش ستاپ جدا دار که جدا نصب میکنه
بعد اتمام من کِرک رو در محل کپی و نصبش رو اجرا کردم
 ولی روی آیکونش کلیک میکنم اجرا نمیکنه
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
کیرم تو لحظه های نفست لینک خراب میزاری تو کونت توی قونت
چجوری نصب کنم
من دانلود کردم خیلی خوبه ممنون ازتون
لینک خرابه فکر کنم این همه عکس با لینک خراب گذاشتی که دل مارو ...
برین گمشین بابا
پرفسور لینک دانلود خرابه
با سلام.ممنون از سایت خوبتون 
چرا قسمت مولتی پلیرش خرابه؟
وقتی هاست میشی دوباره بر میگرده صفحه ی اول؟!؟!
ممنون میشم راهنمایی کنید.
آفریننننننننننننننننننن
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۶ mohammad hosein
iچرا دانلود نمیشه

گانلعغ66غبغغلفغدا67لف5ببببببببب
چرا دانلود نمیشه
این بازی برام میاره؟ 
ویندوز.xp.sp2
رم.1
گرافیک.512
۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۱ علیرضا کاکاش
کدوم گزینرو بزنم
سلام چطوری دانلود کنیم
الو
چتوری دانلدش کنم

چه جوری دانلدکنیم
سلام حجم کلی بازی چقدر
چطوری دانلود کنم
چه جوری دتنلود کنم؟
سلام چجوری نصبش کنم

پاسخ:
رهنمایی نصب داره

با سلام خو خسته نباشید اقا ما دانلود کردیم نصب هم کردیم دایرکس رو هم نصب کردیم ولی بار هرچی کلیک میکنم باز نمیشه میشه بگید مشکل از کجاس کرکش رو هم که داخل پوشه codex بود هم کپی کردم ولی نمیدونم کجا باید بریزم تو محل نصب ریختم ولی باز اجرا نشد لطفا راهنمایی کنید با تشکر

پاسخ:
عزیزم فایل هایی ک داخل پوشه کرک هس کپی کن و برو جایی ک بازی رو نصب کردی فایل های مشابه همون فایل هایی ک کپی کردی پیدا کن اونجا پیس بزن گلم 
سلام.بازی کرک داره یا نه؟
پاسخ:
داخل فایل زیپ
سلام
بازی چرا اجرا نمیشه روش کیلیک میکنی انگار نانگار که .....
میشه راهنمایی کنید
باتشکر
پاسخ:
باید کرکشو نصب کنی 
 سلام لطفا پسور دش رو برام بذار
سلام بازی پر حجمی فقط برای ما
پاسخ:
شرمنده هنوز کم حجم شدش نیومده

مشکل رو حلش کردم! ;) 
پاسخ:
خوبه خداروشکر 
فک کنم باید کرک رو نصب نکرده بودی عزیزم
سلام
ممنون از سایتتون! من دانلود کردم و نصبش کردم اما بازی اجرا نمیشه! وقتی کلیک میکنم رو بازی اصلا انگار نه انگار که کلیک کردم. از پوشه محل نصب هم امتحان کردم اما باز اجرا نشد.
مشکل کجاست؟
اره داداش رمزشو زدم از حالت فشرده هم خارج کردم ولی نمی دونم چه جوری نصب می شه
سلام داداش من اینو دانلود کردم چه جوری نصبش کنم؟ نصب نمی شه چرا
پاسخ:
رمزشو زدی؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بفرما داداش
اینم پسودش ببخشید دیر شد


www.top2download.com
پسورت می خواد که

سلام این که پسورت می خواد میشه بگی پس پسوردش کو/؟؟؟؟؟؟

سلاممممممممممممممممممممممممممی دوباره بر احمد جونننننننننننننننننن
منم خیلی دلم براتون تنگیدههههههههههههههههههههههههههههه ولی سرم شلوغه باور کن

حتمااااااااااااااااااااا میام عزیزممممم
پاسخ:
باششششششششششششششششششششششششه مهشید جون
ولی بیای باشه.
اخه روم بی تو خیلی بد شده
سلاممممممممممممممممممممممم بر احمد جونم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایشالا خوب باشی
ببین کی نظر داده خخخخخخخ داداشم
عه وا مهشیدم که هست همش اسمش هستا خخخ ماشالا همه  جا مشهوره خخخ تعریف از خود نباشه ها من اهل اعتماد به سقفی نیستم خخخ اگه باورت بشه
خب من برم مواظبه خودت بااااااااااااااش سلام بر اق داداشه مام برسون فعلا
پاسخ:
سلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللوم بر مهشید جونم.
پ تو کجا بودی خیلی دلم واست تنگ شده بود.
رفتی رو قلب ما پا گزاشتی خخخخخخخخخ
چرا نمیای چت روم ؟؟؟؟؟؟
دوباره یه سر به ما برن.
بای
داداش تو که توی 3 میباختی خخخخخخ متوسل شدی به 1 ؟؟؟ هههههه

خوبی احــمد ؟؟؟ با معرفت؟
پاسخ:
قربونت داداشم هرچی تو بگی

بگووووووووو میکشمش خخخخخخخخ یه سری هم اومد همش هنگید خخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
باشه
به این داداش بی معرفت ما بگو میسکال نمیای حد اقل جواب کامنتامو بده!!!!!!!

پاسخ:
نت نداره محمد خخخخخخخخخخخخخخخخ
راستی وبت دست خودته یا مهناجونممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
ن عزیزم دست خودمه

مرسسسسسسسسسسی احمد جونم دستت درد نکنه
پاسخ:
خواهششششششششششششششششششششششششششش عزیزم 
خخخ چند روز من نیمدما چرا همه چی بازی شد خخخخخ
من اهنگای بهزادو از کی بگیرم اخه خخخخخخخ
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام رو چشم باشه برات آهنگ های پکسو میزارم مهشید جونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی