ریپ کاپ

بهترین ها را با ما تجربه کنید...

ریپ کاپ

بهترین ها را با ما تجربه کنید...

ریپ کاپ

با عرض سلام خسته نباشید.
خیلی خوش آمدید.
مرجع بزرگ دانلود تا جایی که بتونه بازی و آهنگ زیبا براتون میزاره.
امید وارم بتونه رضایت شما بازدید کننده ها رو جلب و بتونه اوقات فراقتتونو پر کنه.
اگه لطف کنید نظر و نقد و انقادات در مورد مطالب به ما بگید خوش حال می شیم.
مرسی خوش بگزره.

محل تبلیغات شما

<
تبلیغات متنی
<
نویسندگان
دوستانی که مایل به تبادل لیتک با (مرجع بزرگ دانلود) هستند لطفا روی تبادل لینک کلیک فرمایند (تبادل لینک)

۲۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است


           دانلود بازی Halo Spartan Assault برای PC



سری بازی Halo یکی از محبوب ترین بازی های کمپانی مایکرو سافت میباشد. این بازی همچنین یکی از بهترین انحصاری های مایکروسافت است و با فروشی که تا کنون کرده است توانسته در جذب کاربران برای خرید کنسول Xbox بسیار موثر واقع شود . بازی Halo: Spartan Assault یکی از بازی هایی بود که مدتی پیش برای سیستم عامل های آندروید و ios منتشر شد و خیلی ها هم از این بازی استقبال کردند . طبق آخرین گفته های سازنده ی بازی این بازی قرار است در تاریخ ۴ آوریل در شبکه های Steam برای Pc عرضه شود . بازی برای مطابقت با Pc کاملا بروز رسانی شده و کاربران هیچ مشکلی با هدایت شخصیت بازی با ماوس و کیبورد نخواهند داشت . داستان بازی Halo Spartan Assault بین بازی Halo 3 و Halo 4 می باشد و به بررسی ماموریت های اولیه Spartan پرداخته و وضوح بیشتری را به داستان جنگ انسان ها می بخشد. شما در این بازی نقش کاپیتان Sarah Palmer و یا Spartan Davis خواهید داشت و چیز هایی از جنگ بشریت می بینید که تا کنون ندیده اید! Halo Spartan Assault دارای ۲۵ مرحله، چالش هفتگی، بخش امتیازات ایکس باکس و مدال نیز می باشد.


                    


تصاویری از محیط بازی:



حداقل سیستم مورد نیاز:


OS: Windows Vista, 7, 8 and 8.1

Processor: Dual core processor

Memory: 1 GB RAM

Graphics: DirectX10 compatible graphics card w/ dedicated 512MB RAM (ATI Radeon 3670, NVIDIA 8600 GT or Intel HD 3000)

DirectX: Version 10

Hard Drive: 2550 MB available space

Additional Notes: DirectX feature level 10 required



سیستم پیشنهادی:


OS: Windows Vista, 7, 8 and 8.1

Processor: Quad core processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX10 compatible graphics card w/ dedicated 1GB RAM

DirectX: Version 11

Hard Drive: 2550 MB available space



source دانلود بازی BioShock Infinite برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight که در دی وی دی شماره ۳ می باشد را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 

caution دانلود بازی BioShock Infinite برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار rar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


حجم 1.5 گیگابایت


Direct Link : پارت 1


Direct Link : پارت 2





۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۰
احمد کلهری


بازی محبوب تکامل فوتبال ۰۶ | (Pro Evolution Soccer (Pes 06+ کم حجم شده+ تست شده



تکامل فوتبال 06 | (Pro Evolution Soccer (Pes 06


توضیحات بازی : این بازی فوتبال بسیار زیبا و جذاب کمپانی مطرح KONAMI چند سالیست که به رقیبی بسیار جدی برای بازی فوتبال معروف FIFA که زمانی در کنسول بازی PC یکه تاز بود تبدیل شده و بسیاری از طرفداران آن بازی را شیفته ی خود کرده است.

ویژگی های بازی Pro Evolution Soccer 6 :
بازی فوتبال بسیار حقیقت گرایانه و حتی زیباتر نسبت به تمامی نسخه های ارائه شده !
استفاده بسیار مناسب از هوش مصنوعی که نسب به نسخه های پیشین تغییرات چشمگیری داشته .
حرکات درست بدون توپ و هوشمندانه ی بازیکنان که بر جذابیت بازی می افزاید.
بالا رفتن فهم بازی و تاکتیک میان بازیکنان خطوط مختلف و القای بهتر پست آنان به عنوان مدافع یا مهاجم .
افزایش محسوس در قابلیت شوت به سمت دروازه.
کنترل بهتر توپ زمین بازی مخصوصا هنگام صورت گرفتن تکل و برخورد .
قابلیت بهتر و زیباتر در دریبل تکنیکی .
دارا بودن لیسانس استفاده از تعداد بسیار بالاتری تیم های ملی کشور های مختلف جهان .
لیگ های حرفه ای متنوع و تورنومنت های گوناگون
و ….



تکامل فوتبال 06 | (Pro Evolution Soccer (Pes 06

 

تکامل فوتبال 06 | (Pro Evolution Soccer (Pes 06

 

تکامل فوتبال 06 | (Pro Evolution Soccer (Pes 06

 

تکامل فوتبال 06 | (Pro Evolution Soccer (Pes 06

 

تکامل فوتبال 06 | (Pro Evolution Soccer (Pes 06

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۲
احمد کلهری

                 دانلود بازی Assassin’s Creed Liberation HD برای PC


این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.


 

source دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار rarرا اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


 

download دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 

 

نسخه فشرده ۱.۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC  دانلود نسخه Blackbox بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۰
احمد کلهری

                                           

                                        دانلود بازی Dark Souls II برای PC


مانند بازی های قبلی این سری، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.



گیم پلی و روند بازی که از قوانین نقش آفرینی با زمینه ای اکشن و دلهر آور پیروی می کند.سازندگان بازی این بار گفته اند که درکنار حفظ هسته ی اصلی بازی، تغیییراتی مفید برای نسخه ی جدید ایجاد کرده اند که هم بازی در ریشه های خود باقی بماند و هم نوآوری هایی بوجود آید،  طرفدارن قدیمی این سری هم راضی خواهند بود، در نتیجه قطعا مکانیزم اصلی مبارزات و پاداش و دیگر اجزای گیم پلی همانند ریشه ها باقی خواهند ماند.مکانیزم اصلی گیم پلی براساس روح است، یعنی شما دشمنان خودرا از بین می برید تا روح بدست آورید، با میزان روح بدست آمده می توانید آیتم هایی چون ابزار و آپگرید و…برای خود فراهم کنید و در اثر کشته شدن شخصیت، تمام روح باقیمانده از بین می رود(که همین یکی از بزرگترین مجازات های بازی است).در این قسمت شاهد روند گیم پلی، سرراست تر و قابل فهم تری خواهیم بود اما به گفته ی سازندگان حتی درجه ای از دشواری بازی کم نشده، بلکه سخت تر نیز شده است و با  مهات بیشتری باید وارد میدان جنگ شوید(!)، و یه گفته ی سازندگان، تنها راه برای غلبه بر این سختی ها، استوار بودن گیمرها است(!) و این که هیچوقت امید خودرا برای پیروزی از دست ندهند، حتی اگر بازی بازها مهارتی کافی داشته باشند می توانند درهمان اوایل مبارزه، دشمن را از پای در بیاورند و این نشان می دهد که سازندگان درکنار سختی اصیل گیم پلی، جذابیت آن را نیز نگه دارد.به گفته ی سازندگان، این نسخه نقشه و دنیایی به وسعت قبل خواهد داشت اما گیم پلی و فضایی بازتر و آزادتر دارد و گشت و گذار و سفرها در کنار ماموریت های جانبی جزو اولویت های اصلی بازی است، این مامورت های جانبی چیزی فراتر از سطح و جایگاه ظرفیت بازی باز را به او نشان می دهد و کسانی که این مراحل از بازی را انجام می دهند در سه کلمه (دل شیر دارند!) زیرا ناگهان با درجه ی سختی بالاتر از آنچه هست روبرو خواهند شد که گویا این، از نظر سازندگان جذاب است (چیزی که برای ما ترسناک است!).



در کنار این ماموریت ها، مسیرهای مخفی مخوفی نیز درنظر گرفته شده است که این راه ها در اثر تخریب توسط اشخاص داخل بازی (دشمن یا دوست) نمایان می شوند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.تعداد نبردها و باس فایت ها در این نسخه افزایش یافته است و درکنار این جنبه های اکشن، سازندگان معماها و پازل هایی نیز در گیم پلی گنجانده اند که کمی از هوش بازی باز استفاده شود(که طبیعتا این معماها سخت خواهد بود!)، علاوه بر این ها درطول بازی با محیط ها و دشمنان متنوعی نیز روبرو می شویم که هر کدام دشواری و رفتاری متفاوت را دارا می باشند.اطلاعات نشان می دهد با یک گیم پلی نفس گیر، متنوع و پر از نوآوری روبرو هستیم، پس تا آن زمان سعی کنید مهارت خود در Rpg را تقویت کنید که به مشکل برنخورید


منبع توضیحات: گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: AMD Phenom II X2 555 3.2Ghz or Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600GT, ATI Radeon HD 5870
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel Core i3 2100 3.10GHz or AMD A8 3870K 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 or higher, ATI Radeon HD 6870 or higher
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher




source دانلود بازی BioShock Infinite برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight که در دی وی دی شماره ۳ می باشد را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی BioShock Infinite برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار rar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.



 download دانلود بازی Dark Souls II برای PCدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۵
احمد کلهری

               دانلود بازی Titanfall برای کامپیوتر



حتماً با استدیوی Respawn Entertainment آشنایی دارید ! اگر هم ندارید می تونید تنها به مراسم E 2013 سر بزنید ! تنها به افتخارت و امتیاز های کسب شده ی عناوین این شرکت سر بزنید ! امسال هم دوباره در E3 2013 با عنوانی خارق العاده از این شرکت روبرو بودیم ! عنوان TitanFall ! عنوانی که شاید برای مدت ها یک عنوان شوتر اول شخص فوق العاده محسوب خواهد شد ! چیزی که بیشتر درباره ی این عنوان سوال می شود حجم نقشه ها در این بازی مولتی پلیر می باشد ! حتماً می دانید در بازی های مولتی پلیر ، اندازه ی نقشه ها یک چیز حیاتی محسوب می شود .Abbie Heppe مدیر رسمی Respawn می گوید : باید بگوییم که Titan Fall یک عنوانی می باشد که محوریت اصلی آن بر روی بزرگ بودن نقشه ها می باشد ، همانطور که در در یک بازی مولتی پلیر شوتر جزو الویت هاست ! خوش بختانه باید بگویم که در این بخش تیم ما سنگ تموم گذاشته است و توانسته ایم که نقشه های بسیار عظیم و بزرگی را طراحی کنیم که باید بگویم حتی کوچکترین آن ها نیز در مقابله با حجم دیگر بازی ها فوق العاده بزرگ می باشد !! شما در بازی می توانید به راحتی با هواپیما ها و جت های غول پیکر مسیر های نقشه ها رو طی کنید ! ( نشان از بزرگی نقشه ها )


تصاویری از محیط بازی



source دانلود بازی BioShock Infinite برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight که در دی وی دی شماره ۳ می باشد را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی BioShock Infinite برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار rar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


 دانلود با لینک مستقیم





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۹
احمد کلهری



شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.


  

        
                  



همکاری الیزابت و بوکر نیز در تریلر ها به روشنی قابل دیدن است.مثلا شما میتوانید با زدن نیروی برق در نیروی باد الیزابت برقی با ولتاژ بالا به سوی دشمنان بفرستید و یا اشیایی مانند میله و نیزه را بدون انکه به انها دست بزنید به سمت دشمنان پرتاب کنید. طبق گفته ی سازندگان با اظافه شدن فاکتورهای مختلف به گیم پلی هیچگاه از تجربه ب این بازی خسته نخواهید شد به طوری که میتوانید بازی را حتی در یک یا دو روز به پایان برسانید. این بازی نیز مانند بسیاری از گیم های امسال با موتور گرافیک unreal Engine3 ساخته خواهد شد.اما سازندگان کد های این متور گرافیک را بنا به دلخاه خودشان تقیر دادند و نه تنها شکست نخرده اند بلکه بسیار موفق هم شده اند.با مشاهده نمایش های بازی رنگبندی های کاملا شاد نظر شما را به خود جلب می کند.در شهر کلمبیا هر رنگی که فکرش را بکنید پیدا میشود و دل شما را بسیار شاد می کند. بافت های گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارند و ایرادی نمیتوان به انها گرفت.همچنین نور پردازی ها ی بازی هم نظر شما را به خودش جلب میکند.همچنین بازتاب نور بر روی اشیا و تفنگ و بر روی زمین نیز بسیار زیبا طراحی شده اند. طراحی محیط ها در بازی نیز با دقت بسیار زیادی انجام شده که میتوان ریز ترین جزییات را در انها مشاهده کرد.بازی فضای کاملا open-word دارد و شما میتوانیید مانند سایر بازی ها علاوه بر انجام دادن ماموریت های اصلی ماموریت های فرعی نیز انجام دهید.طراحی کاراکتر ها زیاد چنگی به دل نمی زند و حالتی کارتونی مانند دارند که اگر کمی طبیعی تر طراحی میشدند بسیار بهتر بود. در کل گرافیک بازی بسیار خوب و عالی طراحی شده است و می تواند یکی از زیبا ترین گرافیک ها را در بین سایر بازی ها داشته باشد.



 حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista Service Pack 2 32-bit
Processor: Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHZ
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB free
Video Card: DirectX10 Compatible ATI Radeon 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics
Video Card Memory: 512 MB
Sound Card: DirectX Compatible

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 Service Pack 1 64-bit
Processor: Quad Core Processor
Memory: 4 GB
Hard Drive: 30 GB free
Video Card: DirectX11 Compatible, ATI Radeon 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
Video Card Memory: 1024 MB
Sound Card: DirectX Compatible

  

source دانلود بازی BioShock Infinite برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight که در دی وی دی شماره ۳ می باشد را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی BioShock Infinite برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار rar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.



 

download دانلود بازی BioShock Infinite برای PC دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ (اصلاح شد):     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی BioShock Infinite برای PC دانلود DVD2  به صورت پارت های ۱گیگابایتی (تمامی پارت ها اصلاح شدند):

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی BioShock Infinite برای PC دانلود DVD3 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link



در صورت درخواست نسخه ی بلک باکس قرار خواهیم داد
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۵
احمد کلهری


نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.





حداقل سیستم مورد نیاز:


CPU: Pentium 4 2.4 Ghz Single Core processor or equivalent (2.8 Ghz for Vista/Win7/Win8)
RAM: 512MB of memory or more (1GB for Vista/Win7/Win8)
HDD: At least 9GB of free hard drive space
GPU: 128MB or more memory. DirectX 9.0c compatible card with Shader Model 3.0 support. Required Chipsets: Radeon HD 2400 or greater / Nvidia 6800 GT or greater
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card


 

سیستم پیشنهادی:

CPU: Intel Core 2 Duo processor or equivalent
RAM: 2GB of memory or more
HDD: 10GB of hard disk space or more
GPU: 512MB video card that supports Shader Model 3.0 (Nvidia GeForce 8800 GT or better)
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

  


تصاویری از محیط بازی:


nba2k14 screenshots 01 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC nba2k14 screenshots 02 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

nba2k14 screenshots 03 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC nba2k14 screenshots 04 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

nba2k14 screenshots 05 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC nba2k14 screenshots 06 small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۸
احمد کلهری

                                    دانلود بازی FarCry 3 برای کامپیوتر


فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.




همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.

مشخصات :

FarCry 3 – Black Box
Developer: Ubisoft Studios
Publisher: Ubisoft
Genre: Action
Platform: PC
Release Date: 29 November 2012
Language: English

Media Size: 4.70 GB

سیستم مورد نیاز :

Core i3-530 2.93 GHz
2 GB RAM (4 GB RAM – Vista/7)
graphic card: 1 GB (GeForce GTX 560 or better)
15 GB HDD

Windows Vista/7/8(SP1)



توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۱۰% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


  لینک دانلود: پارت 1


 لینک دانلود: پارت 2


 لینک دانلود: پارت 3


 لینک دانلود: پارت 4


 لینک دانلود: پارت 5


 لینک دانلود: پارت 6


حجم فایل :5 گیگابایت


رمز عبور: www.4downloads.ir


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۲
احمد کلهری

                                 دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC


همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

 


گیم پلی سری بازی های Devil May Cry در سبک Hack & Slash جای میگرد که در آن شما در قالب شخصیت اصلی با وارد کردن ضربات متوالی، سریع و عموماً با سلاح سرد به پیش روی در بازی می پردازید .در این عنوان جدید هم، همین روال گیم پلی با انجام اندک تغییرات گنجانده شده است که انتظار دیگری هم به غیر از آن وجود نداشت. تیم ساخت بازی تمام تلاش خود را انجام داده است که اصلی ترین ویژگی این سری بازی، یعنی سرعت بالای گیم پلی و مبارزات نفس گیر و بدون درنگ را در بازی جدید نیز پیاده کند که می‌توان گفت تا حدود زیادی در این زمینه موفق بوده‌اند و دانته جدید هم با همان طراوت و سرعت، دشمنان را از بین می‌برد. در دموی منتشر شده، سرعت مبارزات و عمکرد دانته تقریبا نزدیک به آن چه که در شماره سوم بازی دیده بودیم، است. کمبوها و امکان وارد کردن انواع و اقسام ضربه‌ها دیگر ویژگی ممتاز این سری بازی است که در شماره سوم به حد اعلا و پیچیده خود رسید که برای تسلط کافی و یادگیری این کمبوها شما می بایست زمان بسیار زیادی را صرف می‌کردید. اینبار نیز تیم سازنده سعی کرده‌است که امکان وارد کردن همان کمبوها را حتی بیشتر از نسخه‌های قبلی در بازی بگنجاند، به همین منظور شما مطابق عناوین قبلی با استفاده از سلاح‌های مختلف دانته و با ترکیب مختلف ضربات، می‌توانید کمبوهای جالب و متفاوتی را خلق کنید. حتی اینبار می‌توانید با استفاده از دو اسلحه‌ی جدید منحصر به فرد دانته یعنی Osiris و Arbiter که بازوهای شیطانی و فرشته‌ای دانته است،.به خلق ضربات ترکیبی منحصر به فردی بپردازید که قبلاً امکان آن وجود نداشت. این دو سلاح که شبیه دو داس بلند است و به ترتیب نماینده نیمه شیطانی و نیمه فرشته‌ای دانته است علاوه بر مبارزات، بر پلتفرمینگ بازی نیز تاثیر گذاشته‌اند و شاید بتوان گفت یکی از اصلی‌ترین ارکان متمایز کننده بازی جدید از عناوین قبلی هستند. در حالی که در عناوین قبلی شاهد آن چنان پلتفرمینگی نبودیم. اینبار Ninja Theory با استفاده از توانایی‌های این دو سلاح و قابلیت ویژه دانته تحت عنوان Angel Boost که دانته را در هوا به سرعت به جلو حرکت می دهد، پلتفرمینگ بازی را بسیار گسترده‌تر از قبل کرده است و تعداد زیادی موانع در بازی به مدد همین ویژگی‌های جدید دانته گنجانده شده‌است که برای عبور از آن‌ها می‌بایست از توانایی‌های جدید دانته استفاده کنید و در اکثر دموهای منتشر شده از بازی شاهد آن هستیم که در اثنای مبارزات برای دقایق نسبتاً طولانی باید در محیط بازی به گشت و گذار بپردازید و از موانع مختلفی عبور نمایید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista/XP, Windows 7, Windows 8

Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHz or better, Intel Core2 Duo 2.4 Ghz or better

Memory: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 8 GB free hard drive space

Video Card: ATI Radeon HD 3850 or better, NVIDIA GeForce 8800GTS or better

DirectX: 9.0c or greater

Sound: Standard audio device



                    تصاویری از محیط بازی




مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.



توجه مهم: کاربران عزیز، با توجه به خراب شدن کلی فایل های فشرده و نبود لینک کمکی سالم، امکان بازگردانی فایل های آسیب دیده وجود نداشت و مجبور به آپلود دوباره کل بازی شدیم. به این معنی که اگر شما قبلا بازی رو دانلود کردین، همین الان دانلودتون رو متوقف کنین و فایل هایی که آخر اسمشون ReUp هست رو از اول شروع به دانلود کنین. ممنون از صبر و همکاریتون.

 

download دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC  دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی (لینک ها اصلاح شد – لطفا قبل از دانلود، توجه بالا را مرور بفرمایید) :

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link

   

در صورت درخواست نسخه ی بلک باکس رو در سایت قرار خواهیم داد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۴
احمد کلهری

بازی Harvest Moon: Back To Nature نام یکی از بازیهای محبوب و استراتژیک کنسول PS1 است که

 در مدتی کوتاه توانست به یکی از پر طرفدارترین بازیهای استراتژیک تبدیل شود و با ایجاد 

نوآوریهایی درون بازی, سبک و سیاقی جدید را در بازیهای استراتژیک ایفا کند . بازی Harvest Moon: 

Back To Nature داستان پسر بچه ای را روایت میکند که مزرعه دار است . اما پس از پدر بزرگش 

باید مزرعه و گاو داری را اداره کند و شرایط را برای رشد و پیشرفت سازماندهی کند . در بازی مزرعه 

در باید سعی کنید با شخم زدن زمین و فراهم کردن زمین برای زراعت, محصولات مختلف را در آن 

کاشت و برداشت کنید و با پول بدست آمده کسب و کار خود را گسترش دهید .



از دیگر ویژگیهای موجود در بازی میتوان به وجود ۶۰ کاراکتر مختلف و همچنین تغییر فصل بازی اشاره

 کرد که در فصلهای مختلف باید به نگهداری حیوانات و پرورش آنها بپردازید و محصولات مختلف را 

کشت کنید .بازی Harvest Moon: Back To Nature دارای فستیوالها و اتفاقاتی است که در زمانهای 

مشخصی اتفاق می افتد و میتوانید با شرکت در این فستیوالها و یا مسابقات تجربیات جدیدی کسب 

کنید . اگر از علاقمندان به بازیهای استراتژیک و کم حجم هستید فرصت دانلود بازی زیبای  Harvest 

Moon: Back To Nature را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .



لازم به ذکر است که این بازی نسخه پر طرفدار Back To Nature (بازگشت به طبیعت) است و 100% تست شده می باشد.



دانلود بازی فوق العاده جذاب و خاطره انگیز Harvest Moon برای PC               دانلود فایل (لینک مستقیم)


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۱
احمد کلهری