ریپ کاپ

بهترین ها را با ما تجربه کنید...

ریپ کاپ

بهترین ها را با ما تجربه کنید...

ریپ کاپ

با عرض سلام خسته نباشید.
خیلی خوش آمدید.
مرجع بزرگ دانلود تا جایی که بتونه بازی و آهنگ زیبا براتون میزاره.
امید وارم بتونه رضایت شما بازدید کننده ها رو جلب و بتونه اوقات فراقتتونو پر کنه.
اگه لطف کنید نظر و نقد و انقادات در مورد مطالب به ما بگید خوش حال می شیم.
مرسی خوش بگزره.

محل تبلیغات شما

<
تبلیغات متنی
<
نویسندگان
دوستانی که مایل به تبادل لیتک با (مرجع بزرگ دانلود) هستند لطفا روی تبادل لینک کلیک فرمایند (تبادل لینک)

۲۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

 

       سلام خدمت تمامی بازدید کننده های گرامی به سایت ریپ کاپ خوش اومدید

 

این قسمت مخصوص شماست.

 

اگه فایل.آهنگ.کلیپ.بازی.نرم افزار و یا .... طراحی یا ساخته اید میتوانید محصول خودتونو به مدت مشخص شده توسط خودتون در بالای صفحه ی اول قرار دهید.

برای شروع از قسمت تماس با ما میتوانید محصول خودتونو به ما ارئه دهید و بلافاصله ما محصول شمارو در مکان مشخص شده قرار خواهیم داد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۱۷
احمد کلهری

 

معرفی بازی :

شروع داستان بازی Lords Of The Fallen از جایی کلید می‌خورد که شما در نقش Harkyn ظاهر می‌شوید. زندانی‌ای که آنقدر جرم مرتکب شده که دیگر حساب و کتاب ندارد و این خلاف‌ها باعث شده در صورتش از دست خالکوبی‌ها، جای سوزن انداختن هم نباشد. زمین تحت حمله شیاطینی است که زمانی به خدایان قبلی خدمت می‌کردند؛ و ضدقهرمان ما باید با آن‌ها و اربابانشان بجنگد تا بار دیگر تعادل را به سرزمین آدمیان بازگرداند. در این راه با افراد دیگری هم روبرو می‌شوید. تعداد شخصیت‌های فرعی که بتوانید با آنها صحبت کنید و ازشان ماموریت بگیرید هم محدود است و نه غنای ماموریت‌های سری Souls را دارد و نه وسعت سری Darksiders را. دیالوگ‌هایی هم که بین Harkyn و سایر شخصیت‌ها رد و بدل می‌شود در پیشبرد داستان و شکل‌گیری‌اش هیچ نقشی ندارند و صرفا جهت خالی نماندن عریضه تعبیه شده‌اند.

 

 

Lords Of The Fallen | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lords Of The Fallen برای PC

| دانلود نسخه کامل CPY با فرمت iso |

| نسخه Black Box با حجم 7.1 GB به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا : 2015/07/26
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: نقش آفرینی
زبان: ENG  
حجم فایل: 16.2 GB

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۵۲
احمد کلهری

 

بازی Dishonored دارای نقاط مثبت بسیاری است که می توانند به عنوان برگ برنده این بازی به حساب بیایند. داستان، گرافیک و گیم پلی همگی دست به دست هم داده اند و توانسته اند یک بازی خوش ساخت را خلق کنند که به طور حتم از انجام آن پشیمان نخواهید شد. داستان بازی حول شخصیتی به نام کوروو (Corvo Attano) می گردد. وی که محافظ ملکه Dunwall بوده، در ابتدای بازی ملاقاتی را با او و دخترش امیلی انجام می دهد و نامه ای را به دست وی می رساند. اما لحظه ای بعد یک سری افراد مرموز که دارای قابلیت Teleport نیز بودند به آن ها حمله می کنند. کوروو عده ای از آن ها را نابود می کند ولی در آخر تسلیم قدرت جادویی آن ها شده و شاهد کشته شدن ملکه و دزدیده شدن دخترش می شود. پس از این اتفاقات سربازان به صحنه جرم آمده و کوروو را عامل این قتل می دانند و دستگیرش می کنند.

 

Dishonored | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dishonored برای PC

| شامل تمام اپدیت ها و DLC |

تاریخ انتشار: 2013/04/25
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: 4.86 GB

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۴۷
احمد کلهری

 

معرفی بازی :

در بازی زیبای Feist، با گرافیک هنرمندانه و اتمسفر درگیر کننده، شما در نقش موجود کوچکی قرار دارید که به دنبال بقا در دنیایی مرموز و خشن است. نکته جالب بازی هوش مصنوعی دشمنان و ساختار تله های بازی است که به گونه ای طرحی شده اند تا نسبت به اکشن های بازیکن واکنش نشان دهند و همین مساله پیش بینی پذیری مراحل را افزایش داده و با هر بار تکرار مجدد تجربه ای جدیدی به شما ارائه می دهد.

 

Feist | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Feist برای PC

| دانلود نسخه کامل TiNYiSO با فرمت bin |

تاریخ انتشار دیتا : 2015/07/24
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: 403 MB

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۴۴
احمد کلهری

 

معرفی بازی :

Calvino Noir یک بازی ماجرایی سکو بازی دو بعدی که با تمرکز روی مخفی کاری، ما را به دنیای زیرزمینی تبهکاران اروپای دهه 1930 می برد.در فضاسازی و طراحی بناهای بازی از عناصر فیلم ها و داستان های نو آر الگوبرداری شده است، اگر چه نشانه های الهامی از Deus Ex و Blade Runner نیز به چشم می خورد. قصه بازی که مضمونی انقلابی دارد، درباره گروهی از انسان های طبقه پایین جامعه است مه با وجود تنهایی به عنوان آخرین شانس خود تصمیم می گیرند برای آینده شهرشان که به آرامی به فساد کشیده می شود، مبارزه کنند. شخصیت های بازی در جهانی اخلاقی پرورش یافته اند به گونه ای که همگی خاکستری هستند. انسان هایی که شما هدایت می کنید ممکن است آسیب دیده، دل شکسته یا افرادی سرافکنده باشند. ولی همگی به این دلیل مبارزه می کنند تا در جهان زشتی که با افرادی اداره می شود که قلبشان سخت و تاریک است، آینده ای برای خود بسازند. گیم پلی بازی که به هفت مرحله در قالب سه پرده تقسیم شده است،به شما این امکان را می دهد تا برای مقابله با آنهایی که سد راهتان می شوند، از نیروی زور بهره برده یا با مخفی کاری ضربه ای مهلکتر به آنها وارد کنید. سبک گرافیکی بازی در عین سادگی، بسیار جذاب و خوش تصویر بوده و دوستداران نوآر از دیدن آن لذت خواهند برد.

 

Calvino Noir | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Calvino Noir برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : 2015/08/27
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی
زبان: ENG  
حجم فایل: 608 MB

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۴۲
احمد کلهری

 

 

 

            دانلود بازی Battle of Empires 1914.1918 برای PC

 

دانلود بازی Battle of Empires 1914.1918 برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Codex |

 | نسخه 2015 |

 | آپدیت Update v1.425 incl DLC-CODEX قرار گرفت … |

 

Battle of Empires 1914.1918 نام یک بازی جدید استراتژیک و اکشن است که روایتگر جنگ های خونین و کشتار های زمان جنگ جهانی دوم بوده و طبق داستان های واقعی ساخته شده است. این بازی توسط کمپانی Best Way Soft در سال 2015 دوباره طراحی و نسخه نهایی آن وارد بازار شده است.در این بازی در زمان شروع بازی شما در نقش یک فرد که در جنگ بین آلمان و فرانسه هست به بازی می آیید و باید سعی کنید تا خود را زنده از میدان جنگ بیرون بیاورید همچنین شما میتوانید وظایف مختلفی را انتخاب کنید مثل راننده تانک،سرباز،توپ چی و یا نفوذی بازی کنید.در این بازی سعی شده تمامی چیزها مثل لباس ها،تفنگ ها،تانک ها و… به زمان جنگ شباهت داشته باشد تا شما از بازی لذت ببرید.

از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بالا، دارای نقشه بسیار وسیع، لباس ها و … همگی به طور طبیعی طراحی شده اند، امکان ویرایش مکان های نقشه، دارای سلاح های سرد و گرم مختلف، دارای وسایل نقلیه مختلف و … اشاره کرد. هم اکنون میتوانید بازی Battle of Empires 1914.1918 را به صورت کاملا رایگان از ریپ کاپ دریافت نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۵
احمد کلهری

 

 دانلود بازی Total War Rome II برای PC

 

دانلود بازی Total War Rome II برای PC

دانلود بازی Total War Rome II برای کامپیوتر

بازی توتال وار روم 2

| نسخه Reloaded |

 

Total War Rome II نسخه جدید بازی Total War است که در سال 2013 توسط شرکت Creative Assembly ساخته و توسط کمپانی Sega انحصارا برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است. بازی Total War Rome II بر خلاف تمام عناوین قبلی توتال وار دارای داستانی به مرابط قویتر و پر جزئیات تر می باشد .در این بازی میتوان به یکی از شخصیتهای تاثیر گذار داستانی به نام Hannibal اشاره کرد. زمانی که سنا در حال بررسی موقعیت هانیبال است و همه فکر میکنند که او از چه راهی به رم حمله میکند ، اون از سختترین و غیر قابل تصور ترین راه ممکن در حال نزدیک شدن به رم است تا نامش را برای همیشه در تاریخ ثبت کند.

 

داستان کلی بازی Total War Rome II در جمهوری رم (هنوز به امپراطوری تبدیل نشده) می گذرد.وقتی که شما در طول بازی ژولیوس سزار را انتخب میکنید آن وقت است که، جمهوری روم رفته رفته تبدیل به امپراطوری رم می شود. همچنین در کنار کشور رم ، کشورها و قوم های دیگری مثل اشکانیان در ایران ، سوبیان در آلمان ، قوم گل ها در فرانسه ، اعراب در مصر ، یونانیان در مقدونیه و… در بازی وجود دارند.

 

بازی Total War Rome II توانسته از سایت های نقد و بررسی نمره عالی 9.1 از 10 را کسب کنید . همچنین این بازی توانسته بهترین بازی استراتژیک در کنفرافنس E3 سال جاری شناخته شود.  پس اگر شمت هم از علاقه مندان به سری بازی های توتال وار هستید فرصت دانلود بازی Total War Rome II برای کامپیوتر را با لینک مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۳
احمد کلهری

 

دانلود بازی Industry Giant 2 برای PC

 

 

  بازی Industry Giant 2 از جمله بازیهای استراتژیکی است که در آنها به مدیریت یک سازمان می پردازیم و در اینجا مدیریت کارخانجات تولیدی در رده های مختلف ! در نقشه ی بازی شهرهای مختلف با نیازهای متفاوت و تقاضاهای گوناگون برای محصولات مختلفی وجود دارد. که شما تصمیم می گیرید ، به تولید کدام محصول بپردازید و در این راه باید از مراحل متفاوتی بگذرید. مثلا برای تولید Furniture (اساس چوبی منزل) ابتدا باید یک چوب بری در جنگل ها بزنید سپس این چوب را به کارخانه ی تولید الوار خود انتقال دهید، و سپس الوار را برای تولید Furniture به کارخانه ی تولید آن انتقال دهید و سپس محصول نهایی را به شهر مورد نظر حمل کنید و در فروشگاه خود بفروشید. این حمل و نقل ها هزینه بر است و اگر قیمت تمام شده بالا باشد در رقابت با رقبا شکست خواهید خورد. یکی دیگر از نکات جالب بازی تعیین ظرفیت تولید هر یک از این واحدها می باشد، که باید برای مثال ظرفیت تولید چوب بری را با میزان نیاز کارخانۀ الوار به چوب تنظیم کنیم و گرنه … با گذشت زمان محصولات جدیدی قابلیت تولید پیدا می کنند و این خود بسیار جذاب است.

Industry Giant 2 PC-RELOADED

|آپدیت  v20150902-BATبه پست اضافه شد|

Industry Giant 2 pc cover دانلود بازی Industry Giant 2 برای PC

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۷
احمد کلهری


Internet Download Manager | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Internet Download Manager 6.23.11 Retail

بدون شک Internet Download Manager بهترین و پر کاربر ترین نرم افزار مدیریت دانلود است که در بین کاربران سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد . قابلیت های بی نظیر این نرم افزار در کنار سرعت بالای آن در دانلود فایل های مختلف باعث شده تا این نرم افزار به این جایگاه برسد و حتی اجازه رقابت به نرم افزار دیگری را ندهد . از قابلیا های مهم نرم افزار Internet Download Manager می توان به قابلیت دانلود ویدئو های آنلاین اشاره کرد . این نرم افزار قادر است تا در هنگام وبگردی شما ویدئو های آنلاین را شناسایی کند و امکان دانلود مستقیم آن ها و ذخیره سازی بر روی هارد را در اختیار شما قرار دهد . همچنین از قابلیت هایی که در کشور ما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد می توان به قابلیت زمانبندی برای دانلود اشاره کرد . Internet Download Manager به شما این امکان را می دهد تا زمانی برای شروع و پایان دانلود انتخاب کنید . همچنین می توانید پس از آن اقدام به خاموش کردن خودکار سیستم کنید .


برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۵۰
احمد کلهری


معرفی بازی :

همه چیز از سال 2011 آغاز می‌شود، جایی که یک ریسینگ جدید با نام Project CARS رسماً معرفی می‌شود. این بازی برای اولین بار برای پلتفرم‌های PlayStation 3 و Xbox 360 تایید شد، اما طولی نکشید که با معرفی کنسول‌های نسل هشتم، سازندگان به سمت کنسول‌های نسل هشتمی، یعنی PlayStation 4 و Xbox One رفتند. علاوه‌بر آن، بازی برای پلتفرم‌ها و سیستم عامل‌های PC و SteamOS هم تایید شد. کارگردان بازی، آقای Andy Tudor در اینباره اذعان دارد که آن‌ها به این دلیل به سراغ کنسول‌های نسل بعدی رفتند که فن‌آوری و معماری کنسول‌های نسل جدید به آن‌ها اجازه می‌داد تا عنوانی بهتر خلق کرده و ویژگی‌های بیشتری به آن بیافزایند و همه‌ی این موارد، مدیون فن‌آوری و سخت‌افزار قدرتمند کنسول‌ها و PCهای High-End بود. یکی از ویژگی‌هایی که سازندگان قصد پیاده‌سازی آن را برروی بازی داشتند، قابلیت Share بازی بود که برروی کنسول‌های نسل هفتم کاری طاقت فرسا بود و یک سال از وقت سازندگان را می‌گرفت. این‌ها تمامی دلایل منطقی‌ای بودند که سبب شد تا Project CARS برروی Xbox 360 و PS3 عرضه نشود.



Project CARS | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Project CARS برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

| Old vs New Car Pack DLC به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا : 2015/05/07
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماشین سواری
زبان: ENG  
حجم فایل: 16.2 GB


جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۱
احمد کلهری